Správná tvorba optimalizovaného obsahu webové stránky

Jak zvýšit online prodeje? Část 3.

Online prodeje můžete zvýšit, mimo jiné, správným sestavením obsahu, který publikujete. Tvorba webových stránek stojí na optimalizovaném obsahu, nezapomeňte na to myslet u samotného zrodu. Obsah vaší stránky, má za úkol oslnit klienta, a zároveň by měl být přizpůsoben pro vyhledávače.

Vytváříme optimalizovaný obsah, a plnohodnotné webové stránky, které vám přináší zákazníky a zvýší online prodeje. Jak to funguje si můžete přečíst v článku Stavíme weby, které vydělávají a zvýší vám poptávky – Warex.

Jak mít web pro maximální použitelnost zákazníka

Použitelný web je takový, který uživatelům umožňuje s ním jednoduše pracovat.“ Viktor Janouch [1]

  • Uživatel ihned pochopí, jaké informace web sděluje;
  • uživatel se na webu dokáže jednoduše orientovat;
  • navigace webové stránky musí být přehledná a jasná;
  • na webové stránce se nachází možnost vyhledávat informace;
  • webová stránka je responsivní pro všechny druhy zařízení a vyhledávače.

Při tvorbě webové stránky byste měli dbát na to, aby byla přístupná pro všechny uživatele.

Přečtěte si Přístupný web je výhodný pro všechny.

Uživatelé nečtou váš obsah

Jedním z kritérií při tvorbě webové stránky, je sestavit ji podle toho, jakým způsobem lidé čtou na webu. Jacob Nielsen, jeden z největších odborníků na použitelnost webu, a výzkumník chování člověka v interakci s počítačem, zjistil, že:

  • Čtenář nejprve v rychlosti projde celý napsaný obsah;
  • čtenář vyhledává informace, které odpovídají tomu, co hledá;
  • nejvíce zaujmou například zvýrazněné klíčová slova nebo seznamy. [2]

Zákazníka můžete zaujmout například i použitím emocí, nebo celkovým image, o tom si můžete přečíst v článku Prezentujte se a zvyšte online prodeje.

Vyhledávače a obsah vaší stránky

Texty na vašem webu musí být napsány pro lidi ale zároveň i pro vyhledávače, přesně tak to děláme i my. Pro dohledatelnost webové stránky, je velmi důležité správné využití SEO a také znát vhodná klíčová slova. Pomůže i rychlost načítání webové stránky, či popisy fotek a produktů (ALT atributy).

SEO
SEO

SEO je hlavní dominantou pro vyhledávače. Udává klíčová slova, se kterými následně vyhledávače pracují. Zde je 6 faktorů, které mají velký vliv na optimalizaci vyhledávání:

  • Titulek stránky – title;
  • hlavní nadpis stránky – H1;
  • klíčová slova na stránce;
  • klíčová slova (text) v odkazech;
  • zpětné odkazy;
  • indexace stránky. [3]

Klíčová slova by měla být na stránce dostatečně zastoupeny, my na to přikládáme velký důraz. Při tvorbě webové stránky, provádíme rozsáhlou analýzu klíčových slov. Zjistíme si potřeby zákazníka, a pečlivě prostudujeme příběh dané společnosti, podle kterého vybereme ta správná klíčová slova.

Důležité je, aby zákazník na webu našel to, co hledá. Musíte ho zaujmout natolik, aby pro něj byl web maximálně srozumitelný, a aby se na vaše stránky rád vracel. Pokud zákazníka webem nezaujmete, každá reklama je zbytečná, jelikož zákazník z web stránky rychle odejde. My vám vytvoříme optimalizovanou stránku, která zaujme lidi i vyhledávače a zvýší vaše poptávky.

O správně optimalizovaném SEO si podrobněji napíšeme v příštím článku.

Neváhejte nás kdykoli kontaktovat, a my vám pomůžeme najít řešení.

Zdroje:

[1] Janouch, V.: 333 triků pro internetový marketing. Sbírka nejužitečnejších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, a. s., 2011. 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.

[2] https://www.parentcenterhub.org/web-reading/

[3] Janouch, V.: 333 triků pro internetový marketing. Sbírka nejužitečnejších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, a. s., 2011. 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.