Jak děláme weby

Děláme weby správně.

Analýza » Design » Implementace » Měření

Aby se vašem webu dařilo na všech frontách, přistupujeme k tvorbě webu jako
ke kontinuálním koloběhu výše uvedených fází.

1.) Analýza

Ptáme se a nasloucháme

Než začnete cokoliv vymýšlet, zásadně pomáhá mít jasno v několika věcech:

  • Kdo vlastně jste a jak chcete, aby vás lidi vnímali – jinými slovy, jaká jste značka?
  • Čeho chcete dosáhnout a jak poznáte, že jste toho dosáhli?
  • Pro koho to děláte a jaký význam mají vaše služby či produkty v jejich životě?

Na tyto otázky spolu s vámi umíme najít odpovědi. Děláme s vámi rozhovory nebo workshopy, realizujeme průzkumy a mluvíme s vaší cílovkou.

Konkrétní metody volíme dle vašich potřeb a možností.

2.) Design

Přemýšlíme a navrhujeme

Design není jen o tom, že věci dobře vypadají, ale hlavně o tom, že dobře fungují.

Řešíme roli vašeho webu v rámci vaší marketingové strategie a cesty vašich zákazníků. Navrhujeme, jak má web vypadat po stránce struktury, obsahu, funkcí, rozvržení a vzhledu, aby poskytoval co nejlepší uživatelský zážitek (User eXperience). Tvoříme texty a dáváme do kupy netextový obsah webu (fotografie, videa, infografiky…).

Z toho všeho vzniká prototyp webu, který průběžně testujeme a ladíme dle zpětné vazby jak od vás, tak od lidí z vaší cílovky.

3.) Implementace

Programujeme a oživujeme

Spuštění webu probíhá maximálně plynule – tak, že to vy ani vaši zákazníci nepoznáte. Tedy, kromě toho, že místo starého webu budete mít web fungl nový a mnohem víc super!

Pokud to nechcete řešit sami, zařídíme za vás i výběr webhostingu, nastavení a všechny potřebné náležitosti.

4.) Měření

Sledujeme a reagujeme.

A tím začíná výše uvedený koloběh. Proč koloběh? Protože svět se neustále mění. A protože nic není nikdy tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší.

Ještě v průběhu spuštění webu nasadíme a nastavíme analytické nástroje, které nám pomohou zjistit, co na webu lidé dělají. Pomůžeme vám sbírat data dalšími cestami. A v neposlední řadě, ptáme se i vás.

Z nasbíraných dat děláme reporty a navrhujeme strategie vedoucí ke zlepšení. Finální rozhodnutí jsou na vás. Změny implementujeme tak, aby to fungování webu neomezilo ani na vteřinu.