Online byznys
Jaké jsou nejlepší praktiky a co jsou nejčastější chyby při tvorbě byznysu online? Zeni odpoví
Proč je dobré mít v týmu obchodníka
Zamyslete se teď na chvíli nad otázkou, proč je dobré mít v týmu obchodníka? Každý to má jinak. Některé agentury je mají a jiné zase ne.
5 věcí, na které nesmíme zapomenout při tvorbě webových stránek
Při tvorbě webových stránek jde o komplexní proces, který tvoří několik činností. Od průzkumu trhu, přes grafický design, programování webu, tvorbu textů až po samotné spuštění webové stránky. Přečtěte si následujících 5 věcí, které jsou při tvorbě webové stránky pro nás velmi důležité,a proto na ně vždy přihlížíme.
Náležitosti, které by měl obsahovat každý článek
Každý článek musí dodržovat určité náležitosti, aby byl vhodný k publikaci. Nadpis, perex, úvod, podnadpisy, hlavní obah, závěr, meta description.
Proč mít v týmu webdesignera
Vlastní podnikání znáte nejlépe. Podělte se o něj s webovým designérem, který vám navrhne design a za svou prací si stojí. Vždy ví co dělá.
SEO – Jak psát články, aby byly čitelné, a optimalizované pro vyhledávače
SEO optimalizace je široký pojem, který je v konečné fázi velmi jednoduchý. Jedná se o využití nastrojů, díky kterým se ze článku stane vrchol pyramidy pro vyhledávače.
Správná tvorba optimalizovaného obsahu webové stránky
Online prodeje můžete zvýšit, mimo jiné, správným sestavením obsahu, který publikujete. Tvorba webových stránek stojí na optimalizovaném obsahu, nezapomeňte na to myslet u samotného zrodu. Obsah vaší stránky, má za úkol oslnit klienta, a zároveň by měl být přizpůsoben pro vyhledávače.
Jak zvýšit online prodeje? Část 2.
Zvýšit online prodeje můžete samozřejmě jedině tak, že o vás budou vaši zákazníci vědět. Jak však co nejlépe dosáhnout, aby vás klienti poznali a abyste se odlišili od konkurence?
Jak zvýšit online prodeje? Část 1.
Ve světě online obchodu se setkáváme se stále větší a větší konkurencí, odlišit se je stále obtížnější. Jak v současnosti zvýšit své online prodeje?
Přístupný web je výhodný pro všechny
Cílem není mít web - ale web, který funguje. Web má za vás pracovat. Poskytovat informace, bavit, prodávat, učit… Lidé chodí na web kvůli informacím a obsahu. Proto je třeba uživatelům vyjít vstříc.
Jak rozšířit svůj byznys online?
Právě teď, v době kdy online obchod stoupá závratným tempem, je důležité nepromeškat příležitost a zaměřit se na šíření svého podnikání právě online.
Proč mít přístupný a bezpečný web?
Naše kolegyně Mishka byla oslovena pracovnicí z NÚKIB Petrou Sobkovou o rozhovor pro právě probíhající Festival bezpečného internetu. Mishka u nás pracuje na tvorbě plně přístupných stránek pro MŠ, ZŠ a SŠ a ... Číst více