Nový web pro TECHARTSTAV

Re-design webu na WordPress
» Nový web pro TECHARTSTAV

V listopadu roku 2023 jsme se sešli s klientem, který měl potřebu redesignovat své webové stránky. Dohodli jsme se na rozpočtu, časovém harmonogramu a použití systému WordPress, který si klient vybral, protože jeho původní stránky na tomto systému již běžely.

V prosinci proběhl na centrále společnosti workshop s majitelem a zaměstnanci. Během čtyř hodin intenzivní práce jsme shromáždili velké množství informací, které jsme následně použili pro analýzu klíčových slov, podrobné specifikace a tvorbu textů na web.

Od ledna jsme pilně pracovali na analýze klíčových slov. Tato slova jsme následně využili jako podklad pro psaní textů, rozložení menu, stránek a podstránek a vytvoření sitemapy. Grafik UX a UI designér navrhl wireframy, které jsme konzultovali s klientem. Po jejich schválení jsme vytvořili grafiku o rozsahu přes 60 stran. Vzhledem k tomu, že u nás žije mnoho zahraničních obyvatel, jsme navrhli stránky i v anglické verzi.

Po schválení grafiky a textů klientem jsme web postavili a slavnostně spustili 22. května 2024. Ihned po spuštění se web dobře zaindexoval a v organickém vyhledávání se umístil na předních pozicích pro klíčová slova. Již následující týden po spuštění obdržel klient dvě poptávky.

A jak na to reagoval klient?

„Když k nám přišli pánové ze Zeni na úvodní workshop a ukázali nám, že dokáží vyrobit web, který je na klíčová slova nad Wikipedií, také jsme takový chtěli.

Trvalo to šest měsíců a dnes místo pěti stránkového webu máme mašinu, která má přes 60 stran a Google indexuje klíčová slova na prvních pozicích. Již týden po spuštění nám přišla první poptávka.

S týmem Zeni pokračujeme v následné spolupráci, kdy se nám starají o marketing a propagaci v on-line prostoru.“

Majitel: Jaroslav Jedinák

Re-design původního webu:

Původní web:

  1. Web o 5 stránkách s minimem textu.
  2. Realizace byly velmi stručně popsány.
  3. Žádný marketing.

Nynější web:

  1. Web je přístupný o více jak 60 stránkách v češtině a 60 stránkách v angličtině.
  2. K realizacím přibyly aktuality, které jsou na web přidávány pravidelně.
  3. Byly vytvořeny profily na sociálních sítích.
  4. Byl vytvořen YouTube kanál pro videa realizací.
  5. Byl nastaven marketing.

Pokud se vám náš přístup a řešení tvorby webu zalíbilo, nebo jen potřebujete pomoci s již vytvořeným webem, neváhejte se nám ozvat.